Big changes!

Ny tid, nya tag inte sant?
Lite förändringar på g i livet nu.
Jag och Magnus har beslutat oss för att gå skilda vägar, så jag är mitt uppe i flyttbestyr.
Det har varit ett gemensamt beslut, så vi är absolut inte ovänner.
Men det är ju alltid lite avigt när saker avslutas.
Har ju ändå hängt ihop ett tag =)
Men det verkar som om, med lite bonnatur att jag redan har en lägenhet.
Den ska delas med Evelina.
I Falkenberg är det alltid lättare att hitta 3or eller 4or än mindre lägenheter.
Vi var och spanade in en 4a igår på Östra Gärdet/Fajans.
På snubben som visade den verkade det som om den var vår, vi skulle bara bestämma oss.
Vilket vi oxå gjorde, typ 2 steg utanför ytterdörren.
Så jag söker honom för att säga att vi tar den!
Men, vi vill måla den först. Vilket var helt okej för honom.
Det är ju klart, då behöver han ju inte anlita dyra målare för att göra jobbet, han köper bara färgen.
Så förtillfället är jag temporärt installerad i mina föräldrars gästrum.
Tur för mig är att dem är bortresta hela veckan, så jag kan sköta mig själv.
Tack för Ica- och Shell-korten! ^^

Sen händer det lite på jobbfronten oxå, men det tar vi en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0