Happy happy B'day!

Igår var det kalas här på Nybyvägen!
Jag (och Jon) bjöd in på tårt- och kakkalas. Och det var många kakor det kan jag lovar!
Hade inte min bästa dag igår, vad gäller ordning och reda. Så lyckades därför aldrig att ta ngn bild på det dignande kakfatet. Lyckades däremot att hälla vatten i chokladfluffen och senare slänga nötfärsbiffar på golvet. Mindre lyckat!

Tanken var ju att jag bjöd på kalas för att jag fyllt år, men upp till skålade vi även i champagne för min och Jons förlovning. Jag hade ingen aning, utan det var mamma och Kjell som roddat. Så jag och Jon fick jättefina egna champagneglas med hjärtan! Romantiskt värre!
Tack så mycket för dem!

I present från familjen fick jag pengar till en tatuering. Har länge suktat men har inte fått tummen ur att varken gå o boka tid, eller öronmärka lite pengar.
Men nu så!
Frågan är ju bara VAR jag ska gå. Och kanske VAD jag ska tatuera.
Fast nja, den sista frågan har jag ganska bra koll på. Behöver lite råd från en tatuerare om färgval och placering bara. Men vilken tatuerare är bäst i stan??

Gör man en, så lär man göra flera! det var vad alla sa till mig. Nu i efterhand kan jag inte mer än att hålla med.
Två ska bli tre, heller helst fyra! Den ena är himla liten, men lär göra ultraont!

Åh åh åååh, nu MÅSTE jag googla fram bilder på den stora jag vill göra. Så jag hittar rätt stil.
Wiiie! ^^

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har bara gjort 2 tatueringar i Sverige. Min allra första var hos Pedda och min sista (nr 7) är gjord av Anders... Ingen av dem är stora eller komplicerade, men fina blev de :)

2010-10-26 @ 11:07:17
Postat av: mamma

Vi är lyckliga för att ni är lyckliga; än en gång GRATTIS!



Vilken bullmamma du har blivit. Häärligt!

Mormor sitter säkert på sitt moln och ler.

2010-10-31 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0