Årskrönika

I januari var det Sälen med Harrys gänget. Isregn och flera minusgrader. Hua!



I februari så byggde jag på min stjärna på foten.



I mars åkte vi på skidresa till Shruns i Österrike. Se upp i backen!!

 

Lagom till påsken i april, fick jag mig en ny cykel som jag pimpade i rosa!



I maj packade vi väskorna och drog ner till Thailand. Där hittade vi vår framtida sommarstuga.

 

I juni kom sommaren för en stund, och jag avslutade min karriär på Posten.

 

I juli hade vi 80-tals fest på Storgatan 60!




I augusti skördade jag ur min köksträdgård, och Martina lämnade Sverige för att söka lyckan down under.

 

I september tog vi korgen ut i skogen och plockade kantareller att steka och lägga på toast.



I oktober klippte jag av mig håret, och så firades det födelsedag!

 

I november blev sovrummet klart. Sen blev min älskling sjuk.

 


I december var vi och såg Backstreet Boys i Sthlm. Sen kom snön och bäddade in vår stad lagom till tomten.


  


GOTT NYTT ÅR FAMILJ, VÄNNER & BEKANTA!


Kommentarer
Postat av: Christian

GOTT NYTT ÅR kära syster.

2009-12-30 @ 15:24:38
Postat av: systeryster

Gott Nytt År "lilla" syster

2009-12-30 @ 23:42:07
Postat av: Erik

Inget dåligt år du :) Undrar hur min krönika hade sett ut om jag gjort en.. haha.. hmm.. Well det får vi inte veta :D Hade väl bara blivit en hög med lågbudgethumor kryddat med lite annat ;)



Gott Nytt Isabel!

2009-12-30 @ 23:43:13
Postat av: Vivi

Tack för en mkt god läsning med många skratt och hoppas att vi får ta del av dina tankar och händelser under 2010. Spännande!

Vi önskar dig och Magnus ett riktigt härligt, äventyrligt och kärleksfullt Gott Nytt År :)

Kramar Vivi o Christian o Liv

2009-12-31 @ 12:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0