Bekvämlighet

Ni tycker det här är toppen va?
Det enda ni behöver göra är att luta er tillbaka och läsa.


Men vet ni egentligen vad det krävs av mig att skriva alla dessa inlägg?
Ha?
Vet ni det??

MYCKET!

Så det hade vart kul o få lite uppskattning nångång.
En rad eller två.


Skriver jag inte roliga inlägg?
Skriver jag inte om samhällsnyttiga saker?

Ska jag behöva bli otrevlig, provokativ och rent av elak för att folk ska ha en åsikt?


På IKEA finns det gula små vagnar att hänga upp sin gula lånade IKEA-kasse på när man går omkring och shoppar. Det finns för att svenskar är LATA!


Just nu tycker jag att ni är som dem människorna som använder de gula små vagnarna!


Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0