Glöögg i möögg!

Vart på IKEA med syster.

I kundradion ropas ut erbjudanden. 


Idag var det bland annat isterband, men oxå glögg i mugg.
Fast på göteborgsdialekt blir det: Glöögg i möögg. 
 

Och jag slår vad om att kille i kundradion är samma kille som är rösten bakom den uttråkade brevduvan.


HAHA =p



Dessutom har jag gjort nått olagligt idag.
Snodde en Hus&Hem i väntrummet på Sahlgrenska medans Janet va inne och invaliditetsbedömde sin tumme.
Men det var faktiskt så att Janets kök va med i tidningen, eller iaf så som hon vill ha det.
Så jag bara va TVUNGEN o sno den.


...hoppas jag får några julklappar ändå.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ska till Ikea idag, maste kopa glogg da :)

2009-12-11 @ 01:38:21
Postat av: Vivi

Va?! Var ni götet utan att hälsa på!!! Not me like:(

2009-12-11 @ 11:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0