Positiva klubben

Hade med mig positiva klubben på Liseberg idag.
Dvs, Magnus.

Han: Fy fan vad kallt här är. Vad gör vi här? Här är MINST -10.
(två sek senare)
Han: Här är alltså typ -10 grader. Jag fryyyyyyser!
Jag: Kom och titta här! *pekar*
Han: Åh, kul ett får....fan vad jag fryser!
Jag: Här dåå! Linderödsvin..men jag ser inga? Jaha, dem har gått in...
Han: Tro fan det! Här är ju askallt, dem är la inte dumma i huvudet, dem fattar ju att man ska vara inne!


Åååh! Positiva klubben!


(I kön till de spanska våfflorna så sticker han i huvudet i luckan)
Fan vad här är kallt, men ni har varmt här inne va? Ja det känner jag, mmm varmt o gott. Ni fryser inte va? Nä, jag förstår det..ni har ju varmt o skönt. Har ni en utomshustermometer? Jag lovar, här är typ -10 grader!!!


Pinsam jävel.


När vi kom hem, så svängde vi inom McDonald's för lite snabb bukfylla.
Det var typ dött.
Så jag beställer i högtalaren..kör fram och det är tomt i luckan, men efter en stund kommer det en tjej.
Jag betalar, och kör runt hörnet.
Samma tjej kommer igen, så jag kommenterar nått i stil med att: Oj, dem har nog inte så mkt att göra. Hon verkar vara den enda som jobbar!

Tjejen öppnar luckan och sticker ut våran dricka, sedan ber hon oss köra fram och vänta på maten. Då kör Magnus fram huvudet framför mitt och ropar in i luckan: TVILLING ELLER?!

Som sagt; pinsam jävel!


Kommentarer
Postat av: Vivi

Så komiskt! :))) nu har ni varit där iaf. Hoppas våfflorna var goda;)

2009-12-21 @ 10:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0