Storstädar-Lördag

Idag har vi storstädat huset.
Jag har bland annat torkat alla köksluckor, alla golvlister samt tokskrubbat i duschen.

När jag var helt färdig med allt, så plockade jag fram tomtar och annat julpynt. 
Passade även på att slå in alla julklappar.

 Så nu är det lite julkänsla här hemma. Myys!


Var inne på Blomsterlandet för att leta upp nått att sätta i väggkrukan utanför dörren.
Det enda dom hade som kunde överleva kyla var en julros, FÖR 149:-. Jo tjena sa jag. Nej tack!

Så jag skickade ut Magnus i morse för o klippa lite sjysst granris, så det pyntade jag med röda pappstjärnor!
Fint så fint.


Får väl ta några väl utvalda bilder.



Imon är det Liseberg som gäller.
Ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: Vivi

VI har oxå städat, shoppat julklappar, med allt vad det innebär, idag! Suck! Det är viktigt att min Christian får beröm efter sin insats. Hade han fått bestämma skulle HELA dagen + kvällen avnjutas med whisky framför en fotbollsmatch. Men visst är det en skön känsla efteråt?! alltså en god prestation bör belönas. Han fick sin whisky. Han är mkt nöjd ;)

2009-12-19 @ 22:33:19
Postat av: Elvira Eriksson

fIN BLOGG:=e

2009-12-20 @ 13:43:46
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0