Födelsedagsfika

Var hemma hos Madde igår och fikade tillsammans med Lotta och Charlie.
Väldans trevligt!

Vi avhandlade allt ifrån thailändska folket, till barndomsleksaker till varför man dreglar så mkt när man vilar i tex. soffan mitt på dan, jämfört när man sover på "riktigt" i sängen.
Då dreglar man ju inte. Eller gör man det och det hinner torka tills man vaknar?

Iaf fick jag presenter, och det var ändå inte ens jag som fyllt år. Eller ja, Madde vännen fyllde ju i tisdags!
Men mina vänner är snälla och hade inte glömt av mig.

Däremot fick jag superdåligt samvete att jag inte hade med nått till Madde =( Ska fundera ut nått riktigt bra!



Har idag vart på second-hand butiker med Charlie. Hon var på jakt efter ett hallbord, samt ett avlastningsbord. O jag var på jakt efter en klädbetjänt.
Jag kammade hem noll. Men Charlie fick med sig en fin vit glas skål med lock, samt fick prutat ner ett asfint gammalt radiobord. Blev kanoners i hennes hall!


Föressten? Paketet från DHL, det var ju inte från Martina som jag först trott. =D
Det var min Kentskiva. Deluxepaketet.
Ska fota så ni får se.
Och recension kommer......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0