Jävla f*tt-Boxer!


Tro i helvete att när man väl ska sätta sig ner o titta på Ullared,
så har Boxer lägligt nog sett till att betalkanalerna inte fungerar.
SMIDIGT!
Era jävla inkompetenta idioter!
Det var ju en fantastiskt bra tajming.
Blev ni tappade som barn eller? Var ni mobbade i skolan?? 
FÖR HELVETE!

"Boxer har haft problem under dagen med sina utsändningar av betalkanalerna. Låt tvn stå på, på valfri kanal i upp emot en timme"

UPP EMOT EN TIMME?!?!
Ni skojar med mig va?
Jag ska ha kanal5 NU! Inte om en timme då är programmet slut.

Det är sånt här som får mig att välja en annan distributör av kanaler! För Boxer har just nu NOLL i förtroende av mig!!

När jag ändå har ångan uppe ska jag skriva ett argt jävla mail till dem inkompetenta idioterna!!!
FAN!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Dumma Boxer!



Dock funkade det för vår del o vi har Boxer. Men ibland flippar det ur med betalkanalerna, brukar funkar o stänga av tvn och sätta på den igen och vänta på en betalkanal i nån minut sen funkar det.



Annars har du ju alltid kanal5s hemsida. Alltid gratis, när som helst! :)

2009-11-02 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0