Min man i Följetongen



Today you´re getting a treat!
Min man ska ställas emot Rocky-legenden Dolph Lundgren!

Lustigt nog tycker jag inte att Dolph är det minsta snygg?


        

                                        Mannen                                                    vs          Dolph

Och nu ska jag ta min Dolph look-alike i handen och gå o hoppa i våra nybäddade sängar! =D 

JAG har bäddat dem som HAN vill ha dem, dvs "military style".
Man kan nästan studsa en krona på överkastet.


Godnatt mina cybervänner! 


Kommentarer
Postat av: Martina Carlsson

De ar sjukt lika, men du skulle visat den bilden som du visade mig i Salen, dar Dolph (den riktiga) ligger pa stranden ;D

har du hort att det ar Dolph (den riktiga) som ska leda Melodifestivalen? :D

2009-11-12 @ 23:34:39
URL: http://martinacarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0