Tidnings-tips!


En utav de tidningar jag prenumererar på är resemagasinet Vagabond. Och det är när jag hittar den tidningen i brevlådan som jag önskar att jag hade en ren läsfåtölj att krypa upp i.

Nu läser jag i och för sig Vagabond från pärm till pärm och vartenda litet ord i alla fall. Men hade gärna gjort det i en bekvämare ställning än vid matbordet.


I numret som kom igår bjöds det på Malaysiska öar. Och självklart var mina favoriter the Perhentian Island's med. Både stora ön Besar och lilla Kecil.
Det är sannerliget paradiset på jorden!

Skynda skynda och köp tidingen. Där var massor av bra andra repotage oxå!
Åh, önskar jag kunde får vara resejournalist till yrket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0