Första gången på länge..


Jag är nervös!

Det är första gången på mkt mkt länge som jag faktiskt är nervös.


Vi har lixom officell start imorgon..o ska på näringslivslunchen på strandbaden.
Då ska projekten "offentliggöras"..och jag är mest nervös över vad folks reaktioner kommer att bli.
Kommer det att ringa i telefonen?

Tänk om det blir skit o pannkaka?
HJÄLP!

Tror att jag kommer o sova kasst. Vilket inte är bra.
Behöver vara skärpt!
=)


Vart på möte hos en arbetscoach idag...intressant.
Men ja..mkt snack!

Jag har ju redan en bra idé..så undra vad han kunde hjälpa mig vad gäller praktiplats.
Ska iaf ha ett nytt möte med honom på måndag, och jag ska tills dess ha skrivit ner en drygt 2 minuter presentation om vad jag vill arbeta med i framtiden.
Ska tydligen försöka "narrow it down" så mkt som jag kan.

Uppdate måndag!


Ska masa mig ur fåtöljen alldeles strax och stryka en skjorta till imorgon..viktigt o se proper ut!
Ajj ajj jajj..nervig!

Kommentarer
Postat av: Martina

Det kommer ga jattebra for dig. Onskar att jag hade kunnat vara dar som stod, men du har mitt stod harifran :) Alskar dig

2009-10-14 @ 03:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0