Stockholm, se upp..nu kommer eliten!


Har varit hemma hos syster och bokat biljetter!!

Helgen 4-6 dec ska vi till Stockholm.


När jag gick i 4:e eller 5:e klass så infirades en av mina största drömmar!
Jag och min bästa kompis Lotta skulle få se våra störta idoler just då.
Backstreet Boys!

Nu är killarna tillbaka i någon slags comeback, och självklart ska jag se dem igen.

Jag lyckades vid första resan lura med mig min syster..så självfallet frågades hon
vid detta tillfället oxå.
Först var vi 4 som skulle åka, men nu är vi nere på 3.
Så Stockholm, here we come! (ja, jag, janet och maria alltså!)
Vi ska se Backstreet Boys igen!!




Å när jag satte mig i bilen i morse så spelades Backstreets back på radion! =D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va jag ångrar att jag inte följde med den gången!! Damn!

2009-10-28 @ 08:58:26
Postat av: ida

fan isa du har smittat mig;) kan knappast prata,haha ska bli kul och se hur min körlektion fungerar med teckenspråk!haha

2009-10-28 @ 09:57:13
Postat av: Sussie

Välkomna till storstan!! Hooka upp?

2009-10-31 @ 09:51:21
URL: http://sussieividavarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0