Typiskt..

När man nu har mkt att göra o ta hand om.
Det är då det händer oförutsägbara grejer.

Mannen skulle tvättat o städat bilarna, målat dörrfoder och förberett ingör kvällen tapetsering.
Istället får han åka upp o leta reda på nån älg som nån har skjutit, men missat o inte haft ihjäl.

Kul!


Nu har jag äntligen blivit klar med alla kakor. Diskamaskinen är igång, köket är rentorkat.
Så nu går jag över på dörrfoder.

Sedan ska jag plocka undan lite saker.
In med kläder i lådor och garderober.
Ta hand om ett par blommor.
Etc, etc.

Sedan är det fest ikväll. Vilken jag bara kommer att gästa en kort stund.
Är inte helt kry efter senaste tidens förkyldning, och misstänker att ett par liter alhokol bara gör saken sämre.


Dessutom! Så gifter sig min ena kusin idag (grattis) och jag hade tänkt att åka o spana in när dem kliver ur kyrkan. Men ja, om det finns tid.


Stressa..stressa..stressa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0