Förvirrad

Arbetsförnedringen hann före mig att ringa idag.
Dock var det inte min vanliga handledare som jag diggar hårt. Utan nått ungt piggt som pratade i andra änden.

Hon undrade vad som hänt med mediaprojektet med kommunen?
Intressant, för det undrar jag med. Jag har fortfarande inte hört något om hur det ska hanteras i och med att jag är timanställd på tolk.

(Lite i hemlighet så hoppades jag på att jag skulle slippa)

Tyvärr verkar det som om nu att jag måste iaf komma dit en dag och se vad det handlar om.
Dem gör en reklamfilm?
Kanske inte riktigt min genre. Men en erfarenhet rikare?
Positiva klubben antecknar!


Ska ringa om lite andra jobb nu, så håll tummarna!


Dessutom så ska jag iväg o luncha med Mattias *woho*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0