Ibland är det värt det

Varit på kvinnlig tusenmila service idag.
Allting var a-okey!

Hade inte trott nått annat heller.
Men de var ju tvugna att kolla mina blodvärden, därför så stack dem mig i fingret!
Jag hatar att ta blodprov.
I fingret går bra i de flesta fall, men när dem ska tappa en på ett par liter ur armvecket, då svimmar jag - varje gång!
Tur att man inte gör det så ofta.

Men fick utskrivit ett par superpiller för min hemska hemska mensvärk.


Gav mig sedan ut i den fantastiska solen, dock var det lite kylslaget i vinden.
Men ibland är det värt det.


Vad sägs om stekfläsk med bruna bönor ikväll?
Den som hellre vill ha löksås får hojta till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0