Min familj

Jag vill hylla min familj för ett par rader.


Vi är många, vi i klanen. Men vi är också sammanhållna.
Vi hjälper varandra, ställer upp, ordnar och fixar för varandra.


Ska det passas barn, rensas i trädgårdar, flyttas möbler, annordnas kalas, lånas ut bilar så finns det alltid någon som kan hjälpa till.

Vi reser tillsammans, vi planerar födelsedagspresenter tillsammans, vi går på konsert tillsammans, vi äter tillsammans.

Blir man tillsammans med någon ur min familj, så får man räkna med att få 18 nya familjemedlemmar. Vi umgås tätt och ofta. Alla på en gång eller ett par stycken.



Självklart har vi konflikter och hemligheter. Vi säger kanske inte heller alltid vad vi tycker. Vi har åsikter om varandra. Vi idiotförklarar varandra kanske oftare än vad andra gör.


Men vi är en familj. En stor familj.


Så jag vill tacka min familj för att jag får vara en del av den
.
Alla Eklund/Henningson/Svensson/Olivecrutez/Ahlström/Delin - TACK!




Kommentarer
Postat av: Martin

Tacka eller beklaga? men jävligt sant det du skriver. Allt utom en sak. THE SHY ONE?????

2010-04-08 @ 08:38:52
Postat av: systeryster

Välkommen till familjen Taikon. Allt vi gör, gör vi som en stor klump. Yeeha

2010-04-08 @ 21:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0