Valborgsmässoafton

Har varit duktig kikka idag och packat min brors släp full med Martinas stuff.
Imorgon bär det av till grannlandet Norge och närmare bestämt Hövik i Oslo.
80 km/h till Oslo lär nog ta en stund.
Sen stannar vi till söndag och kör hem igen med ett tomt släp, men med nya intryck.
Ikväll blir det en god middag och ett eller ett par glas gott rött vin. Det tycker jag att jag förtjänar.
En skön avslutning på april månad!!
Om a litta stund så är det lunchtajm med söstra mi, så jag o Martina ska göra ett pitstop på stans bästa salladsbar och köpa med oss lite kaninmat.
Önskar alla en trevlig valborgsmässoafton!


Lovar att uppdatera er på resan ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0