Ofrivillig gräsänka

Nu gott folk så är jag trött.
Så urbota trött på snön i vårt land.

Har idag blivit gräsänka, ofrivilligt. Just pga snön.
Kul. Verkligen.

Men jag ska bannemig ha fredagsmys.

Så jag ska fira med ett falska rödvin som jag inte har. Ett flak cider som jag inte heller har.
Men framförallt med en stor smaskig brakmiddag, som jag inte har stått o lagat.

Däremot ska jag äta sloppy joe's, dricka lättdryck med smak av äpple, okynnesäta chips och choklad samt slötitta på tv.

Jag kanske t.o.m ger mig på den där sista banan i Mario Bros som jag inte lyckas bemästra, innan jag måste lämna tillbaka spelet till smågrabbarna imon.


Trevlig fredag mina vänner.

 


Kommentarer
Postat av: systeryster

Jag med...Vi hann inte landa förrän jag frös. Vad ska vi till Kläppen å göra, vi bygger en egen skidbacke "Falkmans"

2010-02-19 @ 20:35:39
Postat av: systeryster

Jag med...Vi hann inte landa förrän jag frös. Vad ska vi till Kläppen å göra, vi bygger en egen skidbacke "Falkmans"

2010-02-19 @ 20:36:19
Postat av: Vivi

Jag blir inte ofta arg men snön den får mig att bli helt ursinnig!! Om man ändå kunde ge ngn skulden?!

2010-02-19 @ 21:24:45
Postat av: Lotta

Mattias badar varmt bad på jobbet.. bjöd in mig själv till mor och far. Sitter här nu med en Småland och har skottat trappen.. orkade inte mer sen. Hoppas verkligen man inte blir insnöad.. jobba imorgon! *not' Puss!

2010-02-19 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0