Äntligen yoga igen!


Ringde och bokade in mig på Hälsans Hus yogapass tisdag nästa vecka!
SKÖNT det ska bli att komma igång med det igen. Behöver sträcka och stärka kroppen.


Det fantastiskt trevliga tjejen som svarade informerade mig också om att dem har afrikansk dans, och att jag med mitt blivande klippkort kan gå även på den kursen.
Hallå JA?! Fy fan va skoj.
Har sett lite på TV.
Det måste ju bara vara hur skojj som helst.

Nån som vill med??



Innan vi la på luren så frågade hon om vi kände varandra. Hon kände igen min röst och mitt namn.
Men jag tyckte mig inte känna igen hennes röst. Så det ska bli jättespännande att se vem denna människa är när vi ses.

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0