Babylycka

Vill tillägna årets första inlägg till en av mina bästaste bästa vänner Madde.

Den 30:e dec fick hon och hennes Christian en liten dotter, Nellie!


Sedan jag läre känna Madde när vi började på gymnasiet ihop så har hon pratat om barn, så jag är extra glad för hennes skull att hon äntligen har blivit mamma!

Fick ett mms idag med en bild på det lilla underverket. Ett underbart litet troll med mycket mörkt hår. Kan knappt vänta tills jag får träffa henne.


Grattis Madde och Christian till er vackra dotter och jag önskar er allt gott inför 2010!!

BABYLYCKA!!


Kommentarer
Postat av: Sweetie

Åhh! Vill också ha!!!



Får helt enkelt öva innan det är dags för produktion. :)

2010-01-01 @ 20:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0