Getting inked

Tittar på LAink, och det suger ju inte lagom i tatueringsnerven...

Åh, skulle verkligen vilja göra en ny tatuering.
Det är nån slags sjuk tillfredsställelse när man får gjort en.

Den på foten är gjord i två omgångar..men känns ändå som två helt skilda tatueringar....så egentligen känns det som om jag har tre.

De två jag har skulle jag vilja göra massa utbyggnader på...men det känns som om ett senare projekt.
Skulle vilja ha en HELT NY!
Helst på ryggen, längs hela ryggraden...med början mellan skulderbladen och slut strax innan svanken.
Vill kunna dölja den med ett linne tex. Så vill jag inte att den tittar upp i nacken, eller syns i svanken.

Ååååååh!!! Jag vill, jag vill, jag vill.



Min första...det här är Greger!



Stjärnan, innan påbyggnaden...



Och efter påbyggnanden...


Vill ha meeeeeer!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Förstår dig så!!! Har 6 tatueringar nu, men det suger i hela mig efter en 7:e... Vet inte vad som hindrar mig egentligen mer än att boka en tid.... haha!

2010-01-09 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0