Sjukdag

Eller sjuk och sjuk.
Hade nog hellre legat hemma med feber och förkyldning.

Om jag har forstått det här rätt, så är mensvärk ungefär som förvärkar.
Men då är du ju helt legitimerat. Då är det ju ett barn som ska ut.
Nu plågar kroppen mig bara för att det är kul.

Jag blir helt handlingsförlamad.
Sen tror jag inte att medicinen jag har fått utskriven är så bra.
Dels så får jag huvudvärk av migränliknande slag, plus att jag fläckvis tappar synen.

Nu när jag skriver det så låter det helt absurt.
Jag tror jag får ringa nån.


Får iallafall en såndär värk så man mår illa av..som löper från mellangärdet ner till knävecken och tillbaka, och upp i nacken och ut en bit i armarna.
Helt galet!
Så det mest produktiva jag gjort idag är att jag har värmt vetekudden i micron och förflyttat mig från säng till soffa.

Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0