Ytterst modernt!

Tittade på ett inför Melodifestivalen program på SVT1.
Där sas det att bröderna Herreys var ytterst moderna i sina kläder.
Men jag är tveksam på att jag skulle finna en karl attraktiv i vita byxor nedtryckta i gyllene skor, skrikig färgglad skjorta med ståkrage.

Nått som däremot är väldigt underhållande är hur killarna dansar, speciellt i mellanspelet...DET om något är ju modernt idag.
Jämför med killarna Hilty & Bosch, som anses vara bäst i världen på locking.








Måste ju göra ett tillägg om Hilty & Bosch..
hur i hela fridens vita liljor får man benen att göra sådär???


Kommentarer
Postat av: Erik

Herrey's var ju mina idoler :) jag ville ju vara storebrorsan Per :) Kram

2010-01-05 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0