Klyschor

Det finns ett antal raggningsrepliker som ALDRIG funkar.

Ex 1. Åh, din pappa måste ha vart en tjuv. Han har tagit alla stjärnor och lagt dem i dina ögon.

Ex 2.
- Gjorde det ont?
- Vadå?
- Ja, det måste gjort ont när du ramlade ner från himlen, för du måste ju bara vara en ängel.

Idag fick jag mig till livs en äkta raggningsklysha.

Han: Jag är inte religiös på något vis.
Jag: Nähä...? (vad vill karl komma med detta?)
Han: Men du är så vacker att Gud måste ha sänt dig.

Jag var på vippen att fråga honom om han var seriös. Att han på riktigt trodde att jag skulle falla som ett ton tegelsten. Men jag höll käft och log.


Det kan inte vara lätt att vara kille på krogen.





Kommentarer
Postat av: Martina Carlsson

Gaah, hatar sånna. De är så jävla dåliga asså, har man inget vettigare att säga än en gammal klyscha så kan man lika gärna hålla käften :)

2010-06-20 @ 09:05:11
URL: http://martinacarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0