Wait for it

Oj.
Nu lovade jag för mycket igen.
Bilder på lägenheten blir inte lätt när man inte äger någon kamera.
Dessutom så ska jag bara...
Ska bara...ska bara...ska bara....

Det har varit lite mycket nu på sistone. Lovar att skärpa till mig.
Får nog ge mig lite tid.
Känner att det är nog vad jag behöver.
För när slappnade av och satte mig ner idag, så blev jag sjuk.
PANG!
Känner mig febrig och allmänt kass.
Vad var det för dag idag sa du?
Och ändå hann jag med ett par timmar på Harrys. Bland cider, vin och bekanta.
Inte en enda kvinnlig vän.
Men det bekom inte mig.
Hade väldigt trevligt ändå. Ibland är sällskapet av män behagligare än kvinnor.
Lite mer okomplicerat. Svart på vitt. Rakt på sak.
Är du törstig? Vill du ha en cider?

Istället för...
Ska vi ta oss nått o dricka? Vad vill du ha? Hmm, jag vet inte. En drink kanske? Cider? Öl? Vatten??


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0