Nackdelen

Om ni funderar på att skaffa en äldre pojkvän så finns där alltid ett par nackdelar.
Även om jag skrattar gott åt dem flesta.

Ex.
Jag kom nyss hem.
Framför uppfarten står en bil parkerad som jag inte känner igen, och ner från vår gång kommer en okänd man.
Jag snitsar in bilen, kliver ur och mannen kommer fram.

Hej, är du Magnus dotter kanske?

Nää.. *stort flin*

Jaha...? Flickvän då kanske?

Ja, precis. 

Ah!


Haha! Men jag förstår stackarn. Hur i hela fridens namn ska han kunna koppla mig som flickvän om han aldrig träffat mig. Och uppenbarligen var han inte medveten om att jag var så ung.

Hoppas han inte tyckte det var pinsamt, eftersom jag flinade åt honom. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0