Oj Oj..

Många inlägg på raken här...

MEN! Måste berätta två saker.

1. Fick blåsa i nykterhetskontroll idag - 2 ggr! Först på Halmstadvägen vid gamla Flugger Färg, sen precis innan man kör på Tullbron.

Jag: Hej! Jag har precis blåst för typ 30 sek sedan.
Polis: Jaha? På Halmstadvägen då eller?
Jag: Mmm, precis. Ska jag blåsa en gång till?
Polis: Ja, du kan ja ha druckit på vägen hit.
Jo, tjena, mycket troligt.
Jag: Se, den lyser grönt, jag har alltså inte druckit på vägen hit!
Polis: Eh, nä, hehe just det. Ha en trevlig dag.
Jag: Mmm, hejdå.

2. Vart på jakt efter innerkrukor i plast. Ni vet sånna som som blommor är planterade i när man köper dem i butiken. Var först på Blomsterlandet men 14 spänn för en mellanstorlek. Eh, nejtack.

Var på Coop, men dem höll på med lite omorganisation så där fanns inget uppackat.
Så jag åkte vidare ut till Gödastorp Grönt.

Hon därute hade inga sånna till försäljning, men däremot hade dem massor som de slängde (!), så jag fick ett gäng av henne!


Summa sumarum: Tummen upp  för Gödastorp Grönt, tummen ner för Polisen.


Kommentarer
Postat av: systeryster

Du har haft en väldigt kreativ dag trots mensvärk.. Det lät flummigt gällande FAMI är det ngt du måste göra??

2010-03-08 @ 20:37:28
Postat av: Tone

Tack :)

Haha ja den risken finns ju såklart, men det är det värt, så mycket roligare med sugrör :D

2010-03-08 @ 22:35:43
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0