Höstlovs-bio!

Idag ska jag anamma min barnsliga sida. Jag ska gå på bio!

Jag, Anton och Filip spänner fast säkerthetsbältena och pyser till Varberg för att se senaste filmen från Universal Studios. Dumma mej!
Dessutom ska vi se den i 3D. Tjoho!

Efter att ha sett Alice i Underlandet och ToyStory 3 i 3D så ser jag extremt mycket fram emot den här filmen! I trailern nedan finns ett klipp från en bergodal-bana som jag tror kommer bli urläckert i 3D.




När jag letade runt efter den svenska trailern hittade jag en av många engelska trailer till Dumma mej.
Den här var precis HUR rolig som helst. Systeryster kommer att vrålskratta!



Kommentarer
Postat av: systeryster

Vrålskratta är fel ord, jag grät och fick inte luft.

2010-11-04 @ 11:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0