Snåljåp!

Varför o varför slog vi inte till på den billiga flygbiljetten igår? Nu kostar den helt plötsligt 1000 kr mer!!
Så jagar jag flygbiljett till samma pris.
Jag vet ju vad den har kostat, och nöjer mig inte för än jag hittar biljetter som kostar nästan lika.
Max 7000 kr.
Kanske är lite snålt med tanke på att vi är ute lite sent. Men skam den som ger sig.

Is i magen ska man ha.

Det finns såklart att hitta resor för strax över 6000 spänn, men jag tror inte att varken jag eller Jon vill sitta i Istanbul i över 12 timmar!! Nääää tack.

Ska till tandläkaren om en stund, mindre kul. Minns inte riktigt när jag var där sist, men hoppas att det var förra året så jag får den där rabatten.

Tandläkarbesöket kan mycket väl vara det som avgör om det blir Thailand eller inte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0