You got starry eyes my friend

Vilken fruktansvärt dålig uppdatering jag har haft på sistone.
Fullt upp.
I fredags åkte jag och barbapappa till Göteborg och spanade in Kunskap&Framtid på Svenska Mässan.
Lite matnyttigt fick jag med mig hem, och om inget oförutsett händer framöver så ska jag våren 2011 läsa Strategisk Kommunikation i Helsingborg. ^^ Whoopie!

På fredagskvällen var det vinprovning på Grand Hotell. Ett urval av fina Amarone från Valpolicella distrikten i norditalien. Till bjöds de 145 gästerna på en riktigt smarrig italiensk buffé. 

Igår var vi hemma hos Jons föräldrar på middag. Mycket gott! Jons pappa hade verkligen visat vad han kunde i köket och bjöd på massa gott! 


Idag har det ju vart fars dag, så vi är nyss hemkomna från en eftermiddagsfika hos barbapappa. Vi fick tårta, bulle och muffins. Som tack fick han en påse med 10 fina praliner från Tre Systrar.
Glad blev han! 


Nu ska jag rodda en lätt söndagsmiddag bestående av parmainlindad kalkonfilé, fetaostbulgur och tzatziki. Smarrigt värre.

Ha en fortstatt bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0