Min 24års dag

En dag FULL av överraskningar!
Frukost i Helsingör, tura över sundet, jacuzzi i sviten, Moet i badkaret, 5 rätters på Grand Hotell i Mölle och ja, just det...ring på fingret!




Har jag någonsin haft en bättre födelsedag? Skulle inte tro det. Inte ens när jag fick ha mitt barnkalas på McDonalds och jag fick göra min egna hamburgare. INGET slår detta!


Att säga att jag är lycklig är ett understatement i detta nu!

Tack alla som grattat mig under dagen, och tack, tack, tack, TACK Jon för den mest fantastiska dag i mitt liv!
Jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Isa!

Grattis!Vad roligt. Har du nu träffat den rätte?

Gratta även Jon som har träffat en tjej av den rätta kalibern.

Kramar Pappa o Birgitta

2010-10-23 @ 08:57:02
Postat av: systeryster

Ett stort grattis och en bamsekram från alla i Eklund/Svensson familjen. Syns imorn

2010-10-23 @ 16:54:46
Postat av: christ

Stora grattiskramar från sjukstugan i Pixbo. Kör hårt... bröllop till sommaren ??? Två braiga själar blir bästigt.

2010-10-23 @ 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0