Only an idiot can enjoy a Monday

Idag är första dagen på vad jag tror kommer att bli den bästa veckan på mycket länge. För det första så ska jag inte jobba en enda arbetstimme! Woho! Tar igen för alla helgtimmar som vart det senaste.
För det andra så händer det massa kul den här veckan - jag fyller år till exempel!!

Men vi börjar ikväll med att ha Halv åtta hos mig-middagen hos Madde i Skogstorp. Sista middagen - sad but true. Innan dess ska jag hem till min mor och mata henne (hon sitter med gipsad fot) och sen ska jag o Jon ut till Eftra och springa på husvisning.
Mest för att det är kul, huset är verkligen ett sånt jag kan tänka mig i framtiden och för att det kostar nada att bara åka o titta. =)

BTW, i'm an idiot! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0