This is it..eller?

"En våg är intelligent och klartänkt, men att snabbt ta ställning är inte vågens starka sida, då han tenderar att noggrant väga både för och emot. Det viktiga för vågen är att ställningstagandet blir rätt."

Ovan text är hämtad från en site om stjärntecken och vad som är typiska karaktärsdrag för en person som är född i Vågen. Det vill säga, jag!

Är ni förvånade?
Har jag problem att hitta en utbildning jag vill gå? Har jag på en fredageftermiddag svårigheter att bestämma mig för vad jag vill ha o äta senare? Kan jag gå och fnula länge på om jag ska köpa en jacka för 999:- ÄVEN om den sitter som gjuten? Har jag därför också stora problem att bestämma mig för om jag ska bli ljus eller mörk i håret?

Det är till och med så att jag har köpt båda toningar och dem står nu framför mig och ropar på mig. Som en ängel på ena sidan och en djävul på andra.

Ljus, mörk, ljus, mörk. Den...eller den? Den kanske? Nä, den andra. Ja. Nej. Mörk, ljus?

Kommentarer
Postat av: Vivi

Vet du, ett beslut är inte för alltid. En förändring är inte bestående. Go blond today and go brown another day! Enkelt! Mitt problem I´m black can never go back (ironi) :)) Inte kanske blackblack men endock black.

2010-10-29 @ 12:49:01
Postat av: Martina Carlsson

Jag tycker att du ska köra på mörkt nu på vintern sen kan du bli ljus till våren igen :)



Behöver du verkligen jackan eller vill du bara ha den för den sitter som gjuten? Klarar du dig utan den?



Du kanske ska träffa en Studie- och yrkesvägledare som du kan bolla dina tankar och funderingar med? En sån är ju oftast påläst på det området så du kanske får ut mer av att prata med en sån än någon annan, typ grannen ;)



Hoppas vi ses imorgon i Göteborg. Vi kanske ska gå och hälsa på Bingo Rimér då ;)



Jeg elsker deg!

2010-10-29 @ 20:02:25
URL: http://martinacarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0