Till tomten

Ja, även om vi inte vill tro det så är det alldeles snart jul.
Jag har bara lite smått påbörjat inhandlingen av julklappar och har några självklara och några stora feta frågetecken!!

En sak som jag i alla fall är säker på att vad JAG önskar mig - det är en Kitchen Aid! En ROSA!
Jag är inte så rosa som person, men i mitt framtida kök så kommer en rosa passa utmärkt.


Hittade faktiskt en sån här, fast vit, på Gekås idag - för 4000 pix är den din. Men om man kollar runt på nätet så går den att hitta billigare.

Så tomten! Jag önskar mig en sån här i julklapp.
Sen om tomten heter mamma, syster eller fästman i förnamn det spelar mindre roll. Bara den ligger där under granen den 24 december. ^^

Kommentarer
Postat av: systeryster

Tomten e pank

2010-10-28 @ 23:04:42
Postat av: madde

Jag vill också ha en sån! Men de ät lite väl dyra!!!

Kram

2010-10-29 @ 12:25:32
Postat av: Vivi

Det klart att du ska ha en sån, du som älskar att baka:) Oh rosa, min favvo såklart! Jag ska ta ett snack med tomten/tomtar. Det lovar jag!

2010-10-29 @ 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0