Walk-in vill-ha!

Många tjejer/kvinnor kanske önskar sig en walk-in closet?
Ja, jo säger jag. Det hade väl varit trevligt. Men är ganska nöjd med att hänga in saker i en tråkig garderob.
(fast jag hade nog använt 95% mer av de kläder som hänger längst in om jag haft en)

Däremot tränger jag mer ett walk-in skafferi. Jatack.
Där alla torrvaror, konserver, potatis m.m. står på prydliga vita hyllor med kantband. Hyllplanen är täckta av lättavtorkad mönstrad plast och pastasorterna står på rad i vackra glasburkar.

Tänk va fint.

Se va fint!!! Bilden snodd från google.

Kommentarer
Postat av: Martina Carlsson

Stiligt! Sån som Farbror Melker har på Saltkråkan :)

2010-10-07 @ 08:26:00
URL: http://martinacarlsson.seo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0