Fortfarande ingen Börje

Tog ett uppdrag i Hishult idag.
Men det var samma visa som förra gången. Fortfarande ingen Börje. Jag börjar tro att den här Börje inte finns.

Imorgon är det premiär för Halv åtta hos mig. Vi fick menyn per mail av morgondagens värdinna Evelina. Det lät mycket spännande. Ni får bilder och hela menyn imorgon, eventuellt fredag.

Tvn är fortfarande ur funktion. Fast fick ganska klart för mig idag att det är nog mera antennen som är ur funktion (trots tv-reparatör). Men efter kontakt med hyresvärdar så dyker samma tv-kille upp imon och ska visa mig att det är full signal in i antennen. Och då ska jag minsann visa honom med hela TVÅ tv-apparater att där har han sannerligen fel!
ARGH!


Väntar mig lite skal och skydd till min älskare imorgon också. Men inget dyker ju upp när jag vill. Så jag räknar 1 vecka MINST på alla de saker som nu ligger på beställning.


Korna på bilden har ingenting med inlägget att göra. Kändes lite tråkigt med bara text tyckte jag.

Kommentarer
Postat av: systeryster

Lycka till med TVgubben imon. På honom bara...

2010-09-22 @ 23:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0