Kungarna av Tylösand

Vilken kvalitativ skit!

Jag säger inget om "deltagarna" i programmet. Dem är där av fri vilja, och har varken IQ eller självbevarelsedrift.

Och enligt diverse regler så blir nog övriga tjejer och killar informerade om att dem kommer att vara på tv, och att allt dem gör filmas.
MEN FÖR I HELVETE?

Man får följa den ena killen, i hans jakt på hur många brudar han kan sätta på under sommaren.
Det finns en dold kamera i hans sovrum!
Stackars, stackars tjejer!

Kul o vara en i mängden i ett tvprogram.
Att bli filmad och hur killen gör tummen upp till kameran och i högra hörnet markera henne som nr 2.
Thats classy. Really.

Bojkotta!
Hade förväntat mig denna skiten av tv3. Men kanal5?

Kommentarer
Postat av: helena

det är underbart!

2010-09-14 @ 00:28:53
URL: http://tiiingeliiing.blogspot.com
Postat av: Martina Carlsson

Jag vågar knappt ens se det, är rädd att jag kommer bli så jävla förbannad!!

2010-09-15 @ 09:17:21
URL: http://martinacarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0