Morn morn

På fredag packar jag väskan och styr kosan mot vårt vackra grannland Norge.
Jag ska hälsa på min eminenta och fantastiska vän Martina över helgen.

Vi har massor att prata om. Massor att planera. Massor att hitta på.
Bland annat så ska vi brainstorma kring en ny och sjysst företagsidé. Sen så ska hon visa mig Oslo från sin bästa sida. Plus att jag tänkte komma hem som brunett.

Ja, ni läste rätt.
Kanske inte chokladmörkbrunsbrunett. Utan mer en brun/gyllene/blond variant av det hela?

Det återstår att se.

I vilket fall som helst ser jag mycket fram emot detta. Ni lär säkert höra av mig under bussresan dit, den tar tydligen hur lång tid som helst och avgången är kl 9.00, från Göteborg!






Tjejerna på 116:e gatan! Our hood! Hey-yo-snowflake!


Ses på fredag darling!!

Kommentarer
Postat av: Martina Carlsson

Eminenta, låter som jag är en byggnad :)

Oj då! Det visste inte jag, trodde bara det skulle bli lite mörkare blond :) Sköj!!

Glöm inte nässprayet ;)

Ses imön, love you

2010-09-16 @ 12:47:58
URL: http://martinacarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0