Wilson Elis Etienne

Hipp Hipp Hurra och grattis till ditt namn lillgrabben. Wilson är ett mycket stiligt namn på en stilig pojk!

Igår var det dopkalas i Pixbo och vi var dryga 40-talet själar som samlades för att fira.
Jag är ingen mästerfotograf och fick därför inte till några fantastiska foton. Inga alls faktiskt. Se här.

Den här bilden bidrar jag med. Wilson är till hälften skymd av ett ljus. Bra Isa!

Jag är ledsen Vivi, men jag har inga bilder som blev bra. Hör med Kjell, Björn eller Karsten. Dem fotade på bra.

Detta är i alla fall godbiten som döptes i Råda kyrka igår (söndag). Wilson Elis Etienne Eklund!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Detta är en liten goding!

2010-09-27 @ 23:07:04
Postat av: Anonym

Din svenska grammatik är för skön,,

almaEnacka, "deM fotade på bra"? ;)

2010-09-28 @ 18:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0