Klämmigt

Nu så. Nu känner jag nog att jag börjar få kläm på jobbet och systemet vi arbetar i. Skulle gamla Asta ringa för att hon vill ha en resa till ICA så skulle jag nog utan problem lösa både dit OCH hemresan. =)

Däremot är något som säger mig att vi har knappt lärt oss hälften. Vi har ju för jösse namn 1½ månad av utbildning KVAR! Hur ska detta sluta? 

De sista 50 min idag försökte jag att inte somna framför datorn och manulen jag försökte läsa. Gäspade var 3 sekund och tittade på klockan ungefär var 5 sekund. Efter att ha varit soffliggare nummer ett de senaste så har verkligheten helt plötsligt kommit ifatt. Det är ju så här det känns att jobba 8-16.30. Jag är HELT slut!

Vilken timing att vi åker till Hamburg med mamma och Kjell torsdag-söndag. Så att man som hårt arbetande får vila upp sig en stund. Pfsss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0